Ak Vás stretla tá nepríjemnosť, že niektorý z našich tovarov je poškodený alebo nespĺňa svoj účel, chceme Vám týmto návodom pomôcť urýchliť vyriešenie reklamácie.
Podanie novej reklamácie
Pre podanie reklamácie odporúčame použiť náš reklamačný formulár. Formulár Vás navedie k správnemu vyplneniu reklamácie tak, aby sme poznali všetky oklonosti a detaily reklamácie. Tým sa celý proces samotnej reklamácie urýchli. Žiadame Vás, pripojte k reklamácii, pokiaľ je to možné, fotografie reklamovaného tovaru, pomôže nám to lepšie porozumieť danej situácii a tak zvoliť najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie.
Vedeli ste, že...? 99% drobných poškodení nábytku (napr. škrabanec, obitá hrana) riešime výmenou poškodenej časti za novú. Nábytok tak môžete počas reklamačného procesu poskladať a používať. Nemusíte tak čakať na vybavenie reklamácie, po dodaní nového dielu si diely doma premontujete.
Kontrola tovaru pri preberaní
Pred prevzatím a zaplatením zásielky si prosím dôsledne prezrite tovar. V prípade, že prepravný obal je viditeľne poškodený, spíšte s vodičom záznam alebo zapíšte všetky skutočnosti do preberacieho protokolu. Následne nás prosím o tejto situácii informujte.
V prípade reklamácie mechanického poškodenia, ktoré nebolo možné zistiť ihneď pri prevzatí tovaru, je kupujúci povinný uplatniť túto reklamáciu okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať, len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
Nezabudnite si tiež skontrolovať počet balení a tento počet zapíšte do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky. Toto je nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá súčasť celku.