Reklamačný formulár
Vedeli ste, že...?
99% drobných poškodení nábytku (napr. škrabanec, obitá hrana) riešime výmenou poškodenej časti za novú? Nábytok tak môžete počas reklamačného procesu poskladať a používať. Nemusíte tak čakať na vybavenie reklamácie, po dodaní nového dielu si diely doma premontujete.
Ako správne vyplniť reklamačný formulár?
- Vyplňte prosím správne všetky požadované údaje, urýchlite tak celý proces vybavovania reklamácie.
- Číslo objednávky nájdete v emaile s potvrdením objednávky alebo v pravom hornom rohu faktúry, ktorú ste obdržali spolu s tovarom.
- Popíšte čo možno najpresnejšie popis závady, aby sme mohli čo najrýchlejšie Vašu reklamáciu začat vybavovať. Podľa montážneho návodu identifikujte kód poškodenej alebo chýbajúcej časti.
- K reklamácii prosím pripojte detailné fotografie problému prípadne celkový pohľad na nábytok.
- Ak potrebujete poradiť, kontaktujte nás na tel. čísle 02/20 570 670 (Po-Pia: 8:00 - 20:00)
Najväčší eshop
s nábytkom
s nábytkom
Doprava nad
500 € zadarmo
500 € zadarmo
42 534 ks
nábytku skladom
nábytku skladom
Vrátenie tovaru
do 60 dní
do 60 dní
Bezpečný nákup